Kerana asthma wanita ini nekad jual shaklee sehingga menjadi penerima bonus 6 angka sebulan

5/06/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Bisnes shaklee



"Saya nak berikan vivix kepada ibu bapa saya."
"Saya nak belikan vivix untuk ibu bapa mertua saya."
"Tapi saya tiada wang!"
"No money? Go and find lorr!!"
                            -Master Ng Siew Fang-


Ini adalah kisah seorang Master Coordinator Shaklee @ penerima bonus shaklee atleast 5 angka sebulan.

Master Ng adalah penghidap asma sejak kecil hingga terpaksa bergantung dengan steroid.
Mungkin kesan penyakitnya sendiri atau kesan ubat tangannya jadi kering dan selalu berdarah.
Jadi beliau terpaksa pula habiskan kurang lebih RM2000 sebulan untuk masalah tangannya.

(Sebotol vivix baru RM503 untuk penggunaan 2 bulan. Lebih kurang 15% je kot daripada RM2000 tu)

Suatu hari kawannya suggest Vivix, tapi beliau menolak dengan alasan harga vivix yang agak mahal.


"Tak munasabah.
Suplemen je pun."

Pada masa yang sama beliau buat study & sehingga la terbaca Vivix sangat bagus untuk paru-paru.
Beliau nekad untuk mencuba.
Selepas minum Vivix, dalam masa 9 bulan tangan keringnya makin ok & kesihatannya bertambah baik.

Padahal selama ni dah pun menanggung derita sakit asthma selama lebih 20 tahun.

Master Ng yakin dengan vivix dan ingin berkongsi kebaikan vivix dengan ibu bapa & mentua beliau.
Beliau nak mereka juga lebih sihat.
Tapi beliau mengalami masalah kewangan pulak.

Tapi beliau tak stop di situ.

"Eh..no money?go and find lorrr"

Dalam tangisan sempat lagi Master Ng bergurau dalam ucapan beliau semasa Shaklee Conference baru-baru ni.

Jadi beliau mula berkongsi tentang shaklee pada keluarga terdekat dan kawan-kawan yang dikenali..
Paling mencabar bila keluarga sendiri yang menjadi 'musuh bisnes'..
Beliau direject..

Bermulalah dengan pencarian 'strangers' yg lebih open dan memahami..
Akhirnya kehidupan beliau bertambah baik serta mendapat income yang lebih baik daripada bisnes shaklee ni....

Health is first then money come along.

So beliau dapat sponsor vivix kepada kedua-dua orang tua nya vivix.
Sehingga la tahun lepas beliau berjaya capai ranking master coordinator (ranking tertinggi) dengan sekurang-kurang bonus bulanan RM20,000.

Kisah yang sangat menginspirasikan.

Jika kita inginkan sesuatu walau apa pun halangan yang datang, jangan sesekali putus asa.
Selagi kita berusaha dan tawakal kepadaNya, insyaAllah Allah permudahkan jalan kita.
Lambat atau cepat je..
Selagi ianya tak melanggar perintah agama.


Pengedar vivix shaklee


Anda juga ingin membuat tempahan vivix.
Ikuti langkah berikut.

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.


Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya, saya merupakan pengedar Shaklee Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya.


Nurul Husna

Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531
www.wasap.my/60162222531

Nak tak jana pendapatan bulanan dengan bisnes shaklee.

✔anda tak perlukan modal. Sekadar daftar sebagai ahli shaklee dengan yuran keahlian RM68.90
✔Anda akan dibimbing oleh mentor2 yang berpengalaman.
✔kelas bimbingan dijalankan sepenuhnya secara online. Anda tak perlu hadir ke kelas coaching.
✔terbuka kepada sesiapa sahaja; mahasiswa, surirumah, lelaki @ wanita bekerjaya, pesara dan lain-lain lagi.

Jangan bertangguh lagi.
Segeralah hubungi saya.
Lagi cepat anda bermula lagi cepat anda tuai hasilnya.

Akhir sekali saya tinggalkan anda dengan video kemeriahan Shaklee Conference baru-baru ini.




"Saya nak berikan vivix kepada ibu bapa saya." "Saya nak belikan vivix untuk ibu bapa mertua saya." "Tapi say...

0 comments: