Kenapa saya pilih untuk ambil shaklee daripada nak bancuh sendiri?

8/14/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Tahun lepas semasa zaman ke'viral'an air detox @ difuse water yang ramai2 pakai minum air yang ada hirisan lemon, pudina, timun tu....saya pernah gak try buat sekali.

Tengok orang lain buat macam sedap je kan.

Saya pun try la..

Tegukkan pertama; rasa macam air masak kosong je.

Tegukkan ke2 ; not bad.

...
....
.....
......
Tegukkan ke3 ; mak aih pedar nya..melekat sua rasa kulit lemon tu.


......sedar2 dah 2 hari dalam ice box.

Nampak gayanya memang tak kan habis ni.

Sudahnya dipersilakan buang ke sinki je la.

Dalam hati baik la aku makan set detox je. Dah la expired berbulan2. Lagi senang nak telan.

Kesan? Sangat efektif.

Kalo difikirkan setiap dose set detox shaklee agaknya bersamaan bape liter air difuse tu ek. Sebab baru amik 2 biji herblax after 2 jam perut dah bagi kesan.

So sejak tu daripada nak prepare sendiri saya pilih telan vitamin shaklee je.

Sama jugak bila rasa berangin 1 badan. Saya pilih untuk telan peppermint ginger plus ni je berbanding nak kunyah halia yang PEDAS tu.

So samalah jugak dengan petua untuk hilangkan kesan sunburn di wajah yang saya ada share 2,3 hari lepas...
(Klik link ni ⏩⏩http://bit.ly/2w6VUxN)

Time rajin bolehla kita prepare kan..
Cuba time busy..
Silap hari bulan langsung tak buat masker..

"Hmm..biar je la kesan sunburn tu..tak yah la keluar rumah. Nanti2 hilang jugak.."

Tu je la jawabnya..

Sebab tu saya lebih suka pilih suplemen shaklee je..
Lagi cepat..senang pulak tu.

Kalau anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk shaklee boleh hubungi;

Nurul Husna
Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531
--> www.wasap.my/60162222531

Tahun lepas semasa zaman ke'viral'an air detox @ difuse water yang ramai2 pakai minum air yang ada hirisan lemon, pudina, timun t...

0 comments: